dimecres, 15 de novembre del 2006

BENVINGUTS al vostre bloc


Si heu arribat fins ací és que heu seguit correctament les instruccions i això ja és un bon pas. Ja sabeu com és d'important entendre els enunciats!

Ara només heu de dir quin dels dos llibres heu començat a llegir i redactar-ne un breu comentari (5-6 línies). Si teniu cap problema per accedir-hi podeu fer-me les preguntes a classe o bé per correu si teniu molta pressa. Ah! recordeu que la correcció en l'escriptura diu molt d'aquell que escriu.
ENDAVANT

13 comentaris:

ana ha dit...

Jo he triat el llibre Barrots Daurats. És un llibre molt interesant,és molt fàcil de llegir i a més tracta un tema d'actualitat com és el problema de les sectes i dels seus adeptes.

Maite ha dit...

Molt bé Anna!
Per ser la primera ho tindré en compte.
Recorda: interessant s'escriu amb doble s i després de la coma o punt sempre es posa un espai.

Anònim ha dit...

El llibre que m'estic llegint jo es el de "barrots daurats" perquè el tema m'interessa mès que el de l'altre llibre. Lo que em marea del llibre es els noms egipcis que ixen però per el demes si que m'agrada.

Anònim ha dit...

He elegit el llibre de "la salvatge" però encara no l'he començat, l'he agafat perquè l'altre tema no m'interessava i era avorrit.

Maite ha dit...

Hola Yaiza, pot estar tranquil·la a l'examen no preguntaré pels noms egípcis.

Ara no podem oblidar la correcció en la redacció. Recorda "lo" i "marea" són castellanisme.
Com seria la forma correcta?

Maite ha dit...

Hola Coral, has fet una bona tria!

Recorda, els títols dels llibres no van entre comentes (" ") sinó en cursiva.

Anònim ha dit...

jo he elegit barrots d´aurats perque tracta de joves i de les sectes.Em sembla facil de llegir, almenys el que he llegit.

Anònim ha dit...

He triat el llibre de "Barrots Daurats" perquè m'ha agradat molt mes el tema que el de "La Salvatge". Encara no m'ho he acabat de llegir però vaig pel capitol set i fins açí m'agradat prou encara que em vaig embolicar quan al llibre parlen de les persones amb un nom egipci.

Anònim ha dit...

Maite, jo volia saber quines son les característiques del text expositiu/argumentatiu.

Maite ha dit...

Hola Cristina, la teoria sobre els textos expositius o argumentatius la pots trobar al llibre de teoria pàgina 10 i al d'exercicis pàgina 5. A més també pots fer servir la teoria del text expositiu que vau traduir amb el SALT. COM MÉS SUCRE MÉS DOLÇ.

Maite ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Jo he elegit "La Salvatge", i ja me l'he llegit.

Anònim ha dit...

asd